Bestellen en betalen

Mits op voorraad, worden producten die op werkdagen voor 14:00 uur besteld en betaald zijn, de volgende dag afgeleverd binnen Nederland. Wij zijn echter afhankelijk van onze vervoerders en zijn daarom niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Bestellingen worden door onze vervoerders (PostNL) van maandag t/m zaterdag bij je aangeboden. Mocht je niet thuis zijn, dan krijg je een briefje in jouw brievenbus met daarop instructies over wat je kunt doen om je pakket alsnog in ontvangst te nemen.

Betaalmogelijkheden
Het is via onze webshop mogelijk om te betalen via iDeal (Nederland) en met Creditcard (buitenland).
Verzendkosten
Consumenten gratis verzending boven €75 gratis verzending naar buitenland vanaf €250
Professionals gratis verzending boven €300 gratis verzending naar buitenland vanaf €500
Verzendkosten binnen Nederland Professionals €6,95
Verzendkosten binnen Nederland Consumenten €4,95
Verzendkosten voor België €8,75
Verzendkosten voor Duitsland €9
Verzendkosten voor Denemarken €14
Verzendkosten voor Finland €18,25
Verzendkosten voor Frankrijk €13,75
Verzendkosten voor Griekenland €26,50
Verzendkosten voor Hongarije €19,25
Verzendkosten voor Ierland €18,25
Verzendkosten voor Italië €14,75
Verzendkosten voor Kroatië €18,84
Verzendkosten voor Spanje €15,50
Verzendkosten voor Luxemburg €11,50
Verzendkosten voor Polen €19,25
Verzendkosten voor Portugal €17,50
Verzendkosten voor Roemenië €22,50
Verzendkosten voor Slovenië €19,25
Verzendkosten voor Slowakije €16,50
Verzendkosten voor Tsjechië €16,50
Verzendkosten voor Verenigd Koninkrijk €11,75
Verzendkosten voor Zweden €11,75
Verzendkosten voor Aruba €20,40
Pakket niet ontvangen

Verwachtte je je pakketje, maar heb je niets ontvangen? Vervelend! Maar misschien is er wel een verklaring voor.

Track & Trace Code
Check daarom eerst even de Track & Trace code van het pakket. Je vindt deze code in de verzendbevestiging. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering misschien verschoven is.

Bezorgadres
Klopt het door jou ingevulde bezorgadres?

Bezorgd bij de buren
Ligt er misschien een niet thuis-berichtje’ in jouw brievenbus? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Levert bovenstaande checks niets op?
Neem dan contact op met onze klantenservice.

Beschadigd product
We pakken onze producten zo goed mogelijk in. Toch kan er tijdens het bezorgen helaas schade ontstaan. Dat lossen we graag voor je op! Neem binnen 3 werkdagen contact op met de klantenservice middels een mail en stuur ons een foto van de beschadigde producten. Wij sturen je vervolgens een retourlabel en een retourformulier. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Er missen producten
Missen er producten die je besteld had? Vervelend! Dan kan het zijn dat er producten op nalevering staan. Je vindt deze informatie terug op de pakbon die met je bestelling is meegestuurd. Staan al je bestelde producten op de pakbon, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen het graag voor je op!
Retourneren

Neem bij het voornemen tot retourneren altijd even contact op met de klantenservice. Wij sturen je dan namelijk een retourformulier en, indien afgesproken, een retourlabel.

Alle bestellingen die door ons worden verzonden, worden zorgvuldig gecontroleerd. Mocht het desondanks gebeuren dat je niet tevreden bent over de ontvangen producten, dan kun je deze binnen 14 dagen na factuurdatum in originele verpakking en met een retourformulier en de factuur retourneren.

Consumenten
Voor bestellingen met een bestelwaarde van boven de €75 die in Nederland bezorgd zijn geldt, dat wanneer deze gedeeltelijk geretourneerd wordt waardoor de bestelwaarde onder de €75 komt, de verzendkosten in dat geval achteraf in rekening zullen worden gebracht.

Voor bestellingen die zijn verzonden naar het buitenland ligt die grens op €100.

Professionals
Voor bestellingen met een bestelwaarde van boven de €100 die in Nederland bezorgd zijn geldt, dat wanneer deze gedeeltelijk geretourneerd wordt waardoor de bestelwaarde onder de €100 komt, de verzendkosten in dat geval achteraf in rekening zullen worden gebracht.

Voor bestellingen die zijn verzonden naar het buitenland ligt die grens op €200.

Is een product bij aankomst beschadigd of voldoet het niet aan je wensen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kosten retourneren

Het retourneren van producten dient altijd gefrankeerd te gebeuren. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de kosten voor de ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag.

Wanneer je de gehele bestelling retourneert, ontvang je het bedrag inclusief verzendkosten retour. Wanneer je een gedeelte van jouw bestelling retourneert, ontvang je de waarde van de geretourneerde artikelen retourneren exclusief de verzendkosten.

Retourzendingen

Voor het retourneren van een product of een hele bestelling kun je via onze klantenservice een retourformulier aanvragen en dit ingevuld meesturen met de producten die je wilt terugsturen. Wij storten vervolgens het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Voor het retourneren van producten kun je onderstaand adres gebruiken:

Botanical Beauty
t.a.v. retouren
Krooiweg 2B
4158EH Deil
Nederland
Herroepingsrecht

Je kunt jouw bestelling binnen 14 werkdagen zonder reden van opgaaf herroepen. De bestelling wordt dan geannuleerd. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Is jouw bestelling inmiddels verzonden, dan kun je deze terugsturen. De verzendkosten zijn in dit geval altijd voor rekening van de koper.

Heb je nog vragen?
Bel 0345-651564
Bereikbaar op werkdagen van 9:00 - 16:30

Stuur een email naar info@botanicalbeauty.nl
Wij streven ernaar iedere mail binnen 48 uur te beantwoorden.